.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توهين وزير دولت اصلاحات به مراجع تقليد

عطاءالله مهاجراني، طراح سناريوي "اسب تروا "، برخي از اعضاي مجلس خبرگان قانون اساسي در سال 58 را كه هم اكنون در قيد حيات هستند، به "پيمان شكني " و "زير پا گذاشتن حقوق ملت ايران " متهم كرده است.

به گزارش فارس، عطاءالله مهاجراني كه پس از ترك اجباري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي دولت خاتمي در سال 82 ايران را ترك كرد و راهي لندن شده، در ادامه مواضعش عليه انقلاب اسلامي، برخي مراجع تقليد و علما را به "زير پا گذاشتن حقوق ملت ايران " و "پيمان شكني " متهم كرده است.
برپايه اين خبر شبكه ايران در اين باره نوشت؛ مهاجراني كه در واكنش به توقيف پروانه فعاليت احزاب مجاهدين و مشاركت، ياداشتي را در سايتش(جرس)منتشر كرده است، بدون اشاره به اظهارات خود عليه جمهوري اسلامي و مواضع افراطيون اصلاح طلب در بي اعتنايي به قانون، از آنچه بي تفاوتي برخي مراجع تقليد و علما به اجرا نشدن قانون اساسي ناميده، انتقاد كرده است.
وي با نام بردن از برخي اعضاي مجلس خبرگان قانون اساسي در سال 58 را كه هم اكنون در قيد حيات هستند، نظير آيت‌الله ناصر مكارم شيرازي، آيت‌الله موسوي اردبيلي، آيت‌الله جوادي آملي و حجت‌الاسلام محمدجواد حجتي‌كرماني در مجلس خبرگان قانون اساسي در سال 1358، نوشته است: "آنان در برابر ملت ايران چه پاسخي دارند؟ "
مهاجراني البته عزت‌الله سحابي (از ديگر حاضران در مجلس خبرگان قانون اساسي در سال 1358) را از ليست نامطلوب خود جدا كرده و او را به واسطه حمايتش از مخالفان نظام، تنها كسي دانسته كه بر سر پيمان خويش ايستاده و از حقوق ملت دفاع مي‌كند!
گفتني است وزير ارشاد دولت اصلاحات كه مدتي پيش، برخي مشكلات اخلاقي وي با شكايت همسر سابقش فاش شد، به همكار رسمي و ثابت تلويزيون دولتي انگليس تبديل شده و به عنوان كارشناس مسائل ايران، با "بي‌بي‌سي فارسي " همكاري مي‌كند.
وي همچنين سايت اينترنتي "جرس " را به همراه افرادي چون محسن كديور راه‌اندازي كرد و با تبليغ عليه نظام جمهوري اسلامي ايران، مردم را به ايجاد درگيري و آشوب در حوادث سال گذشته دعوت كرد. البته اين سايت، بيشتر از آنكه سبب شهرت وي در ميان اپوزوسيون شود، منجر به تمسخر مهاجراني از سوي افراد ضدانقلاب شد.
براي مثال، پس از ناكامي ضدانقلاب در برهم زدن راهپيمايي روز 22 بهمن و طرح موسوم به "اسب تروا " كه از سوي مهاجراني مطرح شد، كاربران سايت‌هاي اپوزوسيون وي را "ساده‌لوح " و "فردي مضحك " خواندند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.